محصولات, مقالات چایسان

چای زرین فومنات

چای زرین فومنات را میتوانید بسادگی در فروشگاه اینترنتی چایسان خریداری کنید. نکته مهمی که باید بدانید این است که چایسان مستقیما چای زرین فومنات را از شهر فومن به آدرس شما ارسال میکند و میتوانید این محصول را با بالاترین کیفیت، تازه، کاملا  تضمین شده  خریداری نمایید. چای سیاه زرین فومنات که به بسته بندی سبز رنگ معروف است و در پاکت های 450 گرمی بسته بندی شده است. هر کارتن آن شامل 12 پاکت می باشد.
چای زرین فومنات تولید شده از بهترین برگ های چای شمال کشورمی باشد که حتما با طعم، رنگ، گس و عطر عالی خود رضایت شما را جلب خواهد کرد. چای های تازه و سرگل بوته های چای دستچین شده اند و در کارخانه چایسازی فومنات فرآوری میشوند تا یک فنجان سرزندگی را برای شما به ارمغان بیاورند.

تلفن پشتیبانی و مشاوره 09116371091

امکان خرید آنلاین این محصول و ارسال به تمام نقاط کشور فراهم شده است

برای خرید آنلاین این محصول بصورت مستقیم از محل تولید کلیک کنید

چای زرین فومنات

اگر مصرف کننده این چای بوده باشید حتما با طعم ناب آن آشنایی دارید. چای زرین فومنات در کنار گس عالی و رنگی قوی اصالت یک چای ایرانی را معرفی میکند که پیشنهادی عالی برای میهمانی ها، مصارف خانوادگی و اداری است.

چای زرین فومنات

تمامی خرید های شما در فروشگاه اینترنتی چایسان ضمانت 100% اصالت و سلامت فیزیکی کالا  را دارد و در صورت هرگونه تناقض با مشخصات و تصاویر تمامی وجه در همان روز بازگشت داده میشود. با چایسان چای فومنات را اصل و تازه از شهر فومن سفارش دهید و درب منزل خود در تمام استان ها تحویل بگیرید.

چای زرین فومنات

برای خرید چای ممتاز فومنات به این لینک مراجعه کنید.

چای فومنات خالص و فاقد هرگونه افزودنی است. برای دم کردن چای فومنات 15 الی 20 دقیقه زمان اختصاص دهید تا از خواص یک چای اصیل لذت ببرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *